The txt for 2 day- 4 dec


Hemska dag!!

....Snälla....låt allt fixa sig för en gångs skull...allting måste väl ändå inte gå emot mig just här, just nu...inte allt på en o samma gång...orkar inte det ,vill inte det...snälla...
Varför såg jag inte till och fixa allt innan,trodde jag av ute i god tid...men tydligen inte..
  Måste se till o ta mig till Danshögskolan nu i rappet & lägga korten på bordet o kolla hur jag ska lösa allt,kommer inte klara/hinna läsa allt det jag förmodligen måste innan jag hade tänk söka in..o då innebär det att jag måste vänta ännu ett år innan jag söker in...nu när jag äntligen tagit detta året till o "komma tillbaka" in i det så ska det alltså skita sig nu....ahhh nej det får det alltså bara inte göra...vet inte vad jag gör isf...vad va då meningen men o gå denna dyra dans-utbildningen...
Kan inte tänka längre det är så mycket nu.. skolan o repetitioner varje dag efter skoltid o under o jag skulle redan ha haft anmält mig till alla distanskurserna som jag måste plugga o innan jag gör det måste jag gå till danshögskolan för o ens se om det e någon idé att plugga ihjäl sig inför det nästa termin eller om loppet redan e kört...känns så... ..vet inte men har bara den känslan..o jag kan inte släppa detta "antagliga" faktum...tänker på det hela tiden, inte bara just nu när jag skriver utan på varje danslektion nu tänker jag
 ;Är jag här på just denna lektionen i "onödan" nu?...eller?..har jag flyttat till Stockholm o betalat så här myckeet för "inget", har jag då alltså flyttat från alla jag älskar hemma o satsat allt (o förlorat "saker" redan på denna vägen.. )
ska jag då alltså ha gjort allt detta för att?.....

..Är det så här mitt liv är tänkt att det ska vara,..aldrig få va så där riktig Riktigt otroligt lycklig som jag alltid har velat få vara....iaf på något av alla känsolfyllda plan?..... .

.Kan jag iaf inte få behålla en Kärlek?                   (ledsen......                            
                                                                                      
                                                                             / T

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0