The txt for 2day- 3:e dec



Tuudiiluuuuu!!

Precis kommit innan för dörren to my sweet almost finished X-mas home...
så finigt med massa mini "lampisar" över allt..o masso med tända ljus ööööverallt o fin berörande musik...
...väldigt känslosamt men såå rogivande....har hittat tillbaka till det i mig själv nu känner jag...
 iaf så jag kan lyssna på musik som berör ..kunde inte det innan...
men ska inte ljuga o säga att det alltid går så bra händer ju att allt under en brister.......
....då e det jobbigt men det e en del av resan säger dom...

  Va ju i stan i fredags o lyckades köpa mig lite väl mycket jul -"stuff" för ex antal fler kronor än vad hon hade råd med eg,men det får det väl vara värt antar jag...
Kan inte färstå att jag slutar skolan om en vecka o att jag då ska åka hem till Osby o bara bo där i tre veckor bara sådär hej hopps liksom..kommer nog kännas rätt så "wacko jacko" tror jag..fattar dock inte vad jag ska göra hemma o inte kunnna dansa något på så långtid,kommer sakna det så oförklarligt mycket...
  Erw har iaf gjort ett simpelt försök nu idag i skolan med o reka ihop en "ferra" med lite "span" man har rekat in på skolan, så det ska bli nice...hahha....ler...finns det något bättre än o festa o träffa nytt folk samtidigt...nej inte i mitt liv iaf...Eller som vi säger hädanefter ; Toy Toy Toy...haha....

Även om jag bara har haft denna bloggen i 2 dagar nu måste jag säga att det är otroligt skönt o kunna skriva av sig om nästan allt men ändå kunna dela med sig...

Har valt låt till mitt solo/kompositions nr som jag ska visa upp på föreställningen den 13-14dec..jag tror jag bestämt iaf (mandy moore-only hope).....den är fin.......den har känsla..."There´s a sun that´s inside of my soul"
  Gud alltså vad jag älskar o dans...helt enormt så djupt jag känner för det..det känns som om mitt hjärta växer och blir en storlek större för varje kompositions/koreografi vi gör eller får lära oss....
det är helt vidunderligt konstigt o känna så för något..

En för stor kärlek<<<<<<<<<<"So I lift my hands and pray"...------jag ger det mitt öde!


Dance- A Loved never ending land 2 me

puss o mys/Tanni



Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0