Txt for 2 day - 2:a dec



Sååå att ehhh...idag..ja jesus!!

Ja jag kan ju börja med & meddela min hemkomst tid imorse  va kl 09.00 efter ännu en "crayzy" night i sthlm.
Denna kväll på "the Lab" (stureplan),lyckades bli ännu en efterfest på ett hotell som  förra helgen
 (vilket förresten va en wacko kväll det också med jake o rest. från älskade Gbg...)
Efter några välbehövliga timmars avdeckad sömn så åkte jag in till stan för o gå o fika i gamla stan med Sarah on Speed(sara) ,"Knagen"(Kersti),och Erw(Erwin)...
men usch vad allt jag åt smakade konstigt( och nej det berodde inte på att jag druckit dagen innan,
fler än jag som va smakråd...) efter några timmars välbehövligt prat om helgens äventyr begav jag mig sedan hem för o sitta som en zombie framför datorn igen...förstår inte det alltså, jag har aldrig brytt mig om en dator innan men nu så e jag "stuck" all fri tid jag får över känns det som...alltså jag går inte ut o röker ens efter det att jag kommit hem om dagarna knappt....jo kanske o röker en cigg endast när jag insett att jag glömt bort att röka..helt sjukt,men otroligt nice(så tack före den snälla pappi min... :)

Så dagens tips är;  Svårt o sluta röka? Köp en dator

Har så  mycket som måste göras denna veckan usch  får panik bara jag tänker på det...men men det får vi ta imorgon måst nog sova nu..hmmm klockan e halv 4 på natten o jag ska upp kl 08 för o ha balett kl 10...såå ja det e nog dags att stänga igen "gluggarna" nu..

adjöken / Tan


Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0