The txt for 2 day - 23:e juni


Gud vilken onödig dag!!...
Vaknade så där halv 3 ( ja på eftermiddagen såklart) och halv 5 ska jag vara på stationen för och åka tillbaka till stockholm..kommer vara framme sisådär runt kl 22..så nu e det 30 min kvar tills man lämnar hålan Ooosby, så vad bättre o göra än &blogga lite och ösa upp en halvliter julmust i ett vin glas med lite choklad tryffel som tilltugg och tänka tillbaka på helgen..nice..har träffat mormor och Ann idag iaf så lite släkt hann man me o träffa även denna gången:)
Nej nu tror jag det e dags o "jumpa" in i duschen innan det bär av!
Skriver kanske mer på tåge..!!



Så då sitter man på tåget...statan vad det hoppar tar ju en evighet att bara hitta tangenterna för o sen inse att sllt blev i fel orning o behöva sudda ut allt igen...för att datorn sen ska dö så man får börja om igen ...men men ...iblande e livet hårt! :)
Oavsett- så va jag nyss i bistron (sådär en minut innan de stängde nu) och insåg till min förvåning att man kan köpa vin på tåget!!Så ja-jag köpte en flaska vitt vin ja..sen märkte jag när jag entrade dörren till min vagn kupé, att jag åkte första klass..tyckte väl alla va lite väl fin klädda och att det va större plats än vanligt överallt..hmm...så inte så kontigt att allt runt omkring kolar på mig i min mjukisdres och en vin flarra och en dator som låter som en ångvält (pga överhettning asu...pust)Har satt mig bako fram nu också så det gör ju inte att blickarna blir färre direkt..men va fan alla kostymnissar kan ju sitta obekvämt o sen halvbra ut då ju,medans jag kör soft-chilli vanilli med vin o choklad och sitter skönt..varför uthärda, när man kan välja och njuta?

The style att the moment-när vi rullar genom sverige


nej nu blir det för jobbig o skriva mer (till imorgon förståss) känns som jag e med om en jordbängvning!! jesus..
Så As I say; Ha det gott lev flott!!!!!!

◊Peace◊ ------- Tan

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0