the txt for 2 day - 25:e juni


Krama!!!

Ännu en 12 timmarsdag på jobbet avklarad..fan i detta jobb tempot lär jag (eller borde) jag vara miljonär och pensionerad av förslitning vid 30års ålder(eller nej kanske 43..men ändå:)....Känns rätt sjukt när man tänker på det...att på 48timmar(2dygn) så har jag jobbat 24 timmar(1dygn)..men sammanlagt ca 20-25 minuters total rast på båda dgaarna tillsammans...shhiit...låter ju helt freaky...ajja..jag klarade det iaf..
Nu har klockan lyckats bli "natt" igen o man ska upp snart..känner att min inspiration till o blogga-har fårr lite "torka" just nu..hinner ju inte göra annat än o jobba så vad kul finns det o skriva om det liksom...inte mycket nog iaf..hoppas ni inte tar illa upp..men e sååå otroligt trött efter sånna här pass så min kreativitet är minus 72% typ...

Nej nu "DÖR" jag...nana så baouta god-igt nu..


Tjing tjong!!!   -- TJ

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0