the txt for 2 day - 27:e juni



Hallllauuu!!! :)

Ja då ska man ut ikväll då...!!

Men idag-först! What a day!!!

Ja då har det hänt!!! Piss & helvete...Försov mig imorse...vaknade av att telefonen ringde och det va Lina från jobbet..
-Men gumman skulle inte du börja jobba kl.10?- Åhh fann..?- Men gumman klockan är halv elva..är du sjuk? Nej-Faaaaann!, jag kommer i rappett!!Fan hade så ont i magen påvägen till jobbet för jag skämmdes så jag höll på & dö( och tro mig skämmas är absolut igen jag sysslar med någonsin i andra tillfällen!)...men åååhhh va hemsk början på mmin dag asså!mår dåligt bara jag tänker på det...men men.
Har precis kommit hem fån jobbe o bokat in en utekväll men Lins från jobbet..ta litta Win o en chill -night på söder&stureplan...do the mingle...sak bli skönt me ett litet break från jobbet o tänka lite på annat faktiskt..även om det kommer kännas segt imorgonbitti..men vad gör man inte! Men först är det tvättning på G...så får la ta o fixa till mig mellan tvättarna antar jag...men det ska la gå bra.. Har försökt ringa runt kill kung o fosterland o kolla allt med båstad som närmar sig med en gasbåsa i ändan.----ska bli fett kul (som man säger här i 08-kandet)...Nej måste ta o sortera min vidunderligt roligt tvätt nu så jag kan bli lite frääääsh sen och kan entra stockholm med stolthet ;)


Puss o tjing dags & bli "Ding"  ----- /  ♥  T

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0