~ Fly-Inside My Mind ~



jag sårade mig själv men ångar mig inte..
 jag gjorde fel från början och vågade inte inse det..
jag ville inte ha fel..
alla känslor kändes på fel sätt,
men jag ville inte sluta..
jag var fast,
med kopierade känslor, utan Det..
jag ville inte förstå..
ville inte tro..
jag var rädd..
utan att känna rädsla..
jag tvivlade..
utan att våga inse det...
 jag behövde någon, och tog första bästa..
jag hade någon som brydde sig, trodde jag..
trodde jag?
nej, jag övertygade mig själv..
 jag trodde jag skulle bli glad..
så blev det inte..
jag började bara tvivla på mig själv
vågade inte tro på andra..
rädd för mig själv... 
dansen räddade mig...
fråga inte hur..
men det blev min flykt...
...In dit..där jag känner livet innuti mig själv...
där är allt så vackert...
allt är så speciellt..
...där finns en mening..
 
/Tan


Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0