Tan Is Back In Business




Jaaaaaaa  jag ska!!...
Så nu efter önskemål så har jag lovat att fortsätta med detta skrivande varje dag... Jag har raderat fyra månader  i Bloggen men hoppas att ni som var omskrivna inte tar illa upp--- tycker om er minst lika mycket  ändå:)måste ju få plats med lite ny info..mycket som händer här i Stockholm och när det inte gör det så finns det otroligt mycket som händer i min så överdrivna analyserande hjärnbalk som ni vet...
Ska försöka sammanfatta de senaste veckorna på något bra o inte för utdraget sett,det blir mycket bilder och mycket info om sånt ni vill veta och kanske inte veta,men det får ni ta --- U know me Allt eller Inget !!
                                                            
Med Stockholm bakom i ryggen säger jag

                                                          

 Välkommna till en galen sommar In The Life Of  "T"


Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0