The txt for 2 day - 19:e juni


Välkommen till Sj som ska ta er mot Malmö...

Tanja är död-trött-förvirrad och ofrånkomligt otaggad...

Nu har jag varit uppe heeela natten klockan är nu halvsex oxh det är Torsdag-morgon. & jag har precis satt mig på tåget. Jag har inte sovit-inte duschat-jag har fått STÅ upp och vänta en timme utanför Centralstationen i Stockholm mitt i natten mellan 04-05 med väska och dator som vem som helst skulle kunna sno från mig, för så trött som jag var hade jag inte ens märkt det! Sen har jag blivt uppraggad av en kille på tågstationen också,fattar inte det,Tanja var iklädd sin "Dansar mjukisdress" sneakers och inget smink och en utstrålning som endast sa, begrav mig snabbt så jag slipper behöva känna som om jag dunkar huvudet i väggen hela tiden!Dvs inte en raggningsbar brud-men jo då-ja ibland händer det under märkliga omständigheter.. Ja nu iaf kan det ju bara bli bättre kan man tycka men jag kan ju lova att även om jag har två säten på tåget för mig själv just nu så kommer jag inte ha det inom fem minuter, inte med min tur, och eftersom jag har såååå (inte) lätt att somna på tåg så har jag ju så lyckat fått en sittplats vid gången..yyeehoo vad nice..ahhhh..lite lätt att jag gnäller just nu men det e jag värd efter denna långa och osmidiga natten tycker jag.
Ja jag nu kommer jag ju iaf att vara hemma om sisådär en fyra och en halv timma-ja dvs om min lilla Pappi komemr ihåg att hämta mig i Hässleholm då alltså..men det får vi la hoppas för inte orkar jag börja gå tre och en halv min på detta också...That´s a big No No..
Nje man kanske sak se om man kan få till någon minuts sövande på tåget här nu då...så man överlever resten av dagen,inte för det lär hända att jag somnar,men man kan ju alltid försöka & det är ju framförallt en god tanke - eller hur? :) Dags för plåtburken att gå i pension för stunden!

ahhhh...e så in u hundan mysis sugen också...kan inte någon bara komma & krama mig..dock inte du vid tåget :)



Puss & tjong- nu orkar jag inte längre hålla igång /  Love T


Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0