The txt for 2 day - 7:e juni


Tjing tjong i min medaljong!!

Ja då va det tydligen lördag eftermiddag redan...
Shhhhhitt asså så här här jag inte mått på...jaaa jag vett i fasen alltså...men minst ett år sedan iaf,
vilken bakfylla,vilken kväll!!!
Sammanfattningsvis :
  • vodka
  • sccchttoooool
  • foto
  • bar
  • nattklubb

Ja va du inte med, kan du inte heller förstå tyvärr ...men lite bilder kan jag ju delge iaf,.......blev väl rund en femtio bilder tagna men en del av dom e helt enkelt inte för allas ögon o se.... :)

 

Tan & Sar ---Det började fint

 
Tan & Sar ---En halv timma senare

 
Malin & Sar---Jo...ehh..Tanja "lånade" en scchtool..allt till micke dehlins ära ;)

 Tan & Malin & Kersti--- Jo sen hängde ju scchtoolen med ööveer allt,menar någon kanske skulle bli trött & behöva sitta...hmmm...  

Kvällen fortsatte sen till "Underbara bar" -Medis, där vi spendade varenda minut som fanns o tillgå till portarna skulle stängas, o givetvis hade vi scchtoolen med oss eftersom dörrvakten så snällt gärna ville låna vår schhtool under kvällen o sitta på--hahah...så vi fick även därifrån med oss vår lilla souvenir vidare ut i natten som skulle sluta.......
...jo vart om inte på "Laroy"- Stureplan...Där en kille viftade med en rulle pengar framför mina ögon o frågade vad jag skulle gjort om han sagt att han bjöd på dricka hela kvällen ut..Vad blev då mitt svar...jo som alltid till en matrialistisk person med ögonen endast mellan mina bröst- Dra åt helv***

Entrade min ytterdörr kl.05 imorse detta resulterade i min sängliggande koma idag

Nej nu ska jag & Sara & ***** åka och bada,eller borde jag säga; göra ett tappert försöka att skölja bort bakfyllan på Flatenbadet;)


Skriver 2 night igen, dvs om jag återfått min hjärnaktivitet tills dess
~Älskar er mina små fjun~

Puss & Tjong,dags att återskaffa min medaljong!! / Tan

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0