The txt for 2 day - 8:e juni


IDAG SA DET BARA KLICK <3




 
Tanja har utan lidande idag inhandlat och druckit sitt första vinglas på uteservering i Stockholm!!!
Detta är genuint,det är storslaget, o framför allt är detta helt OTÄNKBART!!....asså jag är så stolt så otroligt och så behaglig över detta lilla problem som förföljt mig, av att inte kunna gå ut o "ta ett glas vin"...vilka problem va-nej eg inte men fan vad jag känner att sommaren  kommer bli ännu trevligare & mysigare bara pga detta...
Så vidunderligt Underbart!!!

Så med glädje kan jag meddela nu -Att det hände & det va som jag önskade , En otrolig dag i Stockholms-stad


Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0