The txt for 2day - 10:e juni


Varje dag kan vara en början på ett nytt liv -Dittt Liv

~Vänner

Idag har det jobbats som vanligt, konstigt att man kan bli så glad av ett ynka litet mess,märkte det idag-hur klarade man sig utan mobil innan?då fanns det inget mess som kunde göra dagen lite gladare eller bättre..
men det blev min dag idag iaf..vällllldigt puusitivt;) som vi från skåne har en "uns" tendens att säga..nu tänker jag inte prata mer om mig själv men har en sak till.
Pratade med en av mina bästa kompisar hemma i Osby idag o jag vill bara säga till dig;

DU är värd en människa som vill ge dig allt i livet,o som vill att du ska vara lycklig varje dag, och är inte han den som vill ge dig det så finns det en helt ny värld där ute,även om det gör ont och det inte finns något man fruktar mer så är det- DET du är värd,o låt ingen annan säga något som får dig att tro annat.
Du borde vara älskad för att du är Du och för att du tar o gör beslut som enligt dig är något som borde vara okej från alla parters sida.Det du vill ge en annan borde han ge dig,inte mindre snarare alltid mer.& oavsett vad som händer så finns jag där ,även om det inte är i kvarteret längre. Jag valde ett nytt liv-det kan du alltid också göra och då finns jag där med dig- För Dig

Varje dag kan vara början på ett nytt liv

Jag vet nu...

Det är kärlek vi pratar- kontroll är inte kärlek.


Du är Kärlek för mig

Tänker på dig <3

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0