The txt for 2day - 11:e juni


 
Jo men wwwiiiiist......

Ja då va det ännu en ny dag.Sol-värme ja you know the stuff......
Har jobbat idag ovanligt by now,eller inte men men så e livet iaf.
O så e det det här med midsommar...

  sommarkänsla  

Kan inte bestämma mig vad jag sak göra på midsommar alltså..hmm.. Stockholm,Båstad,Halmstad,Göteborg,Osby eller Hällevik...Ja det är det alternativen jag har o välja på så det gör det hela ju inte så mycket lättare,hade varit bättre om alla bara kunde ta o va på ett o samma ställe,menar hur väljer man mellan kompisar-det gör man ju inte!!
En uns förvirrat läge,men oavsett vart det bär av för min del så får ni jag inte träffar denna gången jag kommer hem,inte ta illa upp,kommer hem fler ggr dock inte midsommar detta året-but still-kommer ju jul o nyår o massa annat.
Men det kunde ju varit så man inte hade några alternativ alls att välja mellan så man ska ju abslout inte gnälla. Är otroligt tacksam för alla vänner familj som finns i mitt liv. Alla har sitt egna speciella sätt-o alla unika på olika sätt.
Finns inga rabatter på er ute på Blocket,inte!! :)

Kommer iaf lämna besked så fort jag kommer fram till vart jag tar vägen-Lovis!!

Ååååhh  no kom nyss på att imorgon e sista dagen med Sara i ljuva stockholm tills augusti...snyft..gonna miss ya mitt lilla hjärta...
Men som vi i T-bird´s say..we are for life

Nu ska Tanni gå & mysa ner sig i sängen frö hon e sååå baouta trött



 Nattinattmyys 

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0