The txt for 2day - 12:e juni


Sommar sol & vitlöksdressing

Vikken jääääädrans dag asså!
 :)

Denna dagen har hiten tills sett ut så här,
Vaknade 08.01 o sak egentligen sitta på bussen 08.04 eftersom jag började jobba kl.09-tror ni jag hann ner på tre minuter-noooops, hur skulle det gått till??nej så insåg att jag fick ta den som gick 08.16-tror ni jag hann??.....
Det gjorde jag satan in i gatan vad TJ va snabb idag asså,jag bara for upp på med kläderna-borstade tänderna o iväg,snabbt o lätt färdigbrätt!!!!yyeeha..
Ja så jag kom till jobbet i tid,dock efter mycket om o men..Ja sen verkar allt gå galant på jobbet tills Tanja ska ta ut lite väl många tallrikar samtidigtfull av ,(under middags ruschen,rest. är helt full proppad med folk!) och 3 utav dessa tallrikar är sallader med dressingar.Ja så vad händer...
Jo Tanja ska göra en liten "slide" in mellan stolsryggarna (dvs ca 1,5 dm mellanrum)sedan händer det!
Jo då jag får la lite väl mycket bakåtlutning på tallrikarna, så vitlöksdressingen åker rätt ner på en ätande gäst bakom mig... Hela hennes rygg,byxor och stol gick på några få sek från brunt till vitt... 

Det va ett tag sedan sist jag tyckte något va pinsamt-detta va värre..trodde fan inte det va sant..efter pinsamhets chocken övergick jag in till ett konstant skratt åt det hela o det va så jobbigt för jag kunde verkligen inte sluta,¨såg bara det hela spela upp sig framför ögonen på mig om o om igen...  :)

nej nu ska jag åka in till Medis med Sara för one last drink i Stockholmo innan hon åker hem till Skauunes -
men bara för sommaren

Kommer sakna detta & dig

Fyller på om kvällen 2night eller imorgon,

 Winet wwwäääntar Puss o tjo i min nya sko!!



Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0