The txt for 2day - 14:e juni


Ja då va det Lördagkväll igen!!

O gissa vad jag har gjort..jo jobbat-surprise ;)

Så vad ska man göra ikväll då, ja du, e helt slut efter dagen på jobbet, men Lina på jobbet ville jag skulle dra ut med henne ikväll så vi får la se,..ser dock inte så ljust ut, menar klockan e ju för fan 21 redan o jag sitter som en kluven nypotatis framför datorn,som om jag inte gjort annat i hela mitt liv typ..Men fan assa vem vill bara sitta hemma en lördagskväll,tyckte jag va tilräckligt duktig som va hemma igårkväll o bara tog det lugnt..
Pust...har dock en del saker som skulle behövas ta tag i men hur kul e det o behöva fixa sånt som man inte har tid med annars-på en lördagkväll-Nej tack!
Har ju hamnat helt bak med mitt pluggande av Samhälle också nu,har faktiskt helt glömt bort att göra det,jag la in boken i garderoben,sen glömde jag att den fanns tills idag..hmmm...låter som jag e 14 och inte har någon hjärnverksamhet,tror dock att fallet e det motsatta-lite mindre hjärnsubstans o jag skulle komma ihåg allt jag måste göra o inte ha för mycket.
Men det finns ju ingenting man inte klarar så bring it on..

(Ursäkta min stavning ibland men skriver o skriver,sen orkar jag inte hålla på o fin justera verenda text,förlåt-men lite stavfel får ni ta)


---- Så då va kvällen bokad nu då snabbt o lätt...


Nu ska jag åka in till Hötorget o möta upp Pauline o ta några drinkar & vem vem kanske något glas vin :) på Sturehof...hahah...
'jag som kanske hade haft fixat med lite av mina stuff som skulle göras..hmm...yeah yeah..det e ju som sagt lörgad o lite i livet ska man unna sig,det säger INTE min mamma- så därför gör jag det ändå!!

Eftersom jag hade bättre saker för mig så tänkte jag inte på o fota men det blev 3 på vägen hem iallfall..
innan en mysko nattbuss-resa tog vid(för min del..hmm..men det e inge jag tänker berätta så..:

Bild från kvällen...
Pauline o Pommes...Vi sa take away sen att vi tog brickorna med oss take away ...hmm
ja behövs det någon mer bortförklaring o skylla på än att- jaha men det fattade inte vi hon e skåning och jag e blond;)
                                         



Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0