The txt for 2day 15:e juni


Ding Dong Hej Hopp!

Ännu en Söndag...

Ja går va igår och idag är idag..hmmm...gårdagskvällen med Pauline bjöd på trevligheter och drinkar under samtal med halva europa tror jag,det va italienare,tyskar,fransmän,nederländare etc..o inte att förglömma några "kompisar" till mig också-you know the shit- skåuningar :) la in en bild på grådagens text-for u to see!..
yeah men som sagt igår va igår och idag är idag, och idag är det Söndag!
Det finns en sak jag inte gillar och det är söndagar,för vad det säger en singel är det-bakfylla-man vill mysa o pussa på någon-inte ligga själv i sängen som ett kolli-man vill ha-antingen det största nallebjörnen som går o vinna på grönalund o kunna krama på eller också någon annan betydelse full person o krama om i soffan...jepp..tyvärr så e det o det e vi alla medvetna om..men sen om 24tim så e vi tillbaka i spåret igen eller?är vi det?Ja inte vet jag jag kan bara prata för mig själv..Jag har faktiskt börjat fundera på en sak,vet inte hur många ggr jag fått höra att ;varför har inte du pojkvän,eller hur fan kommer det sig att du e singel,elelr framför allt-varför är kan inte min flickvän va som du är Tanja?
& jag måste säga att det är lite glädjande, lite ledsamt, lite hoppfullt, och otroligt insiktsfullt varje gång man får en sådan frågeställning till sig,..

♥ för vet att den som kommer bli den enda stjärnan på min himmel kommer aldrig vilja slockna♥

Det kommer bli En historia som känns i magen


Om man kanske bara slutade vara så kräsen?
men sen samtidigt man vill ju han ska vara lika mångsidig o med samma hjärta inom sig-som en själv...pust


well...XXXXx /Tan



Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0