The txt for 2day 16:e juni



Dumma Dumma lediga Måndag!

Ångest!!

Ja min dag började vid vaket tillstånd 14.30 idag..hmm...va uppe halva natten o skrev i min vanlöiga dagbok..eller ja till 03.30 iaf..jesus vad man bara skriver o skriver när man väl börjar asså,helt sjukt tror jag behöver ett kollegieblock till en månad..jaja..det är terapi för själen-så det kan inte bli bättre...Oj nu spårade jag helt plötsligt in på det..hahah
Ja iaf sen idag¨åkte jag till Medborgarplatsen för o strosa längs ner för götgatan tänkte jag ta en kaffe ta mig en fika,så där skönt o mys ibland när man har en dag helt för sig själv-
men tanken var god men det blev inte eriktigt som uttänkt,Jag kom till götgatan o jag började strosa,men sen gick jag in på Ginatricot-& det va där allt rasade....både i tid o plånbok.. Vet inte vad som hände men det måste varit någon konstig sak alltså för så har jag aldrig gjort innan. Packade på mig klädesplagg efter klädesplagg..fick tom gå till kassan 3 ggr o betala för att jag inte kunde hålla allt jag hittat,för det va ju inte så att jag kunde nöja mig med allt jag kunde bära en gång ...ohh nje...tre ggr likadant..sjuuuukkt..
sjuk ångest
men mycket fint...men mycket dyrt för en otänkande tjej,som eg bara har råd med hårspray.
Men fan min hjärna blev som en guldfisk-jag kom inte ihåg vart i affären jag redan gått,kom inte ihåg vad jag redan köpt,inte allt jag skulle komma till o köpa..
Det resulterade i att jag två och en halv timma senare lämnade ginatricot med tre supermarket-påsar heeeelt propp fulla med saker som jag inte ens komihåg...jesus..fan jag som skulle vara duktig & ekonomisk nu ju..
Nej nu nu måste jag röka-bara påminnelsen när jag skriver om det gör mig EN uns röksugen

Asså...ja ...what 2say what 2 do..men checka in-detta e hälften ♣ börs crash oohhh yes!



SUCK I SUCKI -fuck i fucki / en rånad TJ



Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0