The txt for 2day - 17:e juni




Hej Knopp
Ge liv åt min kropp!!

Shit Pommes alltså...

Jag är såååå trött så det borde inte ens gå och vara såhär trött....borde lägga mig ist för o sitta här o knappa men vad gör man inte för andra ( och sig själv:)..haha....
Ja idag har jag slitit som ett djur på jobbet till klockan tio, vår första kväll med tillstånd och Afterwork!! sen stände vi igen...men gud va folk trodde vi skulle få dt så lungt medt anke på "the game"..ni vet dom som springer efter bollen..men nje då vi fick folk,o inte ville dom gå heller. O ja just det jag..det va en kille som va å innne och åt och drack på kvällen som helt sådär suspekt o märkligt började ragga på mig..hmm...förstår inte det där,ragga på någon som jobbar (inte att förglömma mitt jobb e ju faktiskt att vara trevlig,kanske tåls och tänka på för alla er som tyckte att kassörskan log lite extra åt "just" dig..eller?va det inte så?.. :) hans taktik va iaf att köpa så mycket som möjligt,så innan vi stängde hade han hunnit gå igenom hela menyn med mat o frågat såå detaljerat om tom varenda kaffesort på vår lista, en taktik som för mig sa, ok ge han lite creed han kör ju iaf en annorlunda raggningsteknik, men sen samtidigt,så varför krångla till det o försöka samla poäng när det bara hade varit och säga;
Du skulle möjligtsvis inte vilja ta en kaffe när du slutat? (o under kaffet då ist frågasatt om alla kaffesorter dvs om de nu va kaffet han va sååå intresserad utav...ja jesus alltså.
ja efter denna hektiska dag på jobbe så åkte jag & Emma & Therese (från jobbet) in till medborgarplatsen för o kolla på tillbakadraget av fotbollen o slinka i oss några glas vin klart:)

Japps det va den dagen det,sen blev det hem o hoppa hit o "ratta" lite..ska ta o boka min biljett hem också..alltså från Osby till Stockholm på Söndag eller Måndag efter midsommar..fattar inte det alltså en enkelresa ligger på 1700kr,jäkla rån alltså-ska se om man kan hitta någon alls dock skulle inte förvåna mig om allt e fullbokat,skulle ju vara med min tur såklart.
Nej Tan är  tired! Nu e det dags o sova - U do the same! ♥



Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0