The txt for 2day - 18:e juni


Tan is going home!!!

Ja...nu e det snart dags..

Bokat biljetten hem till Osby...det bär av inatt kl05.20...fy fuck e det enda jag säger!
Inte bara det att jag måste sitta o vänta på Centralstationen mitt i natten...jag måste ta nattbussen härifrån 03.25 för o hinna med tåget och nu e klockan 23.30 och jag har precis kommit hem från jobbet...och det ska packas och fixas o grejas innan dess,och jag måste ju gå upp halv tre natt för och hinna duscha och fixa o greja innan jag måste sitta på bussen!Så nej jag skiter i och gå o lägga mig helt enkelt, så nu va det bestämt :) Tänk va mycket saker man kan  besluta bara  genom och sitta och skriva lite...haha..Nej men fan va skönt om resan går smärtfritt, men det vore ju konstigt iofs,
när man ska vara vaken i 24 tim o resa på det för och vara framme kl 09.00 i Hässleholm imorgonbitti, bli hämtad där för att sen  vara social hemma i en timma och sen åka till Halmstad för den här midsommar helgen, som jag absolut ställt in om inte helgen haft ett så betydande namn...men men det ska gå och jag ska klara det galant!
Nej nu e det dags för och sätta igång med o packa och kanske få i sig nått att äta och proppa mig full med 5 liter kaffe så jag inte somnar på någon bänk ute i stockholmsnatten :),har ju inte blivit någon mat på hela dagen nu kom jag på..yeah yeah..bättre sent än aldrig..

Talk 2 you later! 


Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0