Skåne - Ta väl hand om henne


´Betty Betty Betty.... Du & jag ...ja...vi fann varandra i Stockholm,i all skit som vi delar i våra liv,som vi klarat,som vi sakta men säkert bygger tillbaka igen. Du vet vad jag menar och vad jag försöker säga utan att jag ska behöva skriva så mycket om det...men jag finns alltid där.T-bird´s for life! Bara saken att du ska flytta till Skåne liksom..sjukt otroligt konstigt men men..kanske aldrig borde tippsat dig om och gå på den där auditionen,då hade du ju liksom aldrig kommit in,men va fanken jag vill ju du ska va lycklig och det vet jag att du blir när du gör det du gillar---------Så gör det och Gör det så jävla bra!

ta hand om Skåne för mig nu då
 så kommer jag in o vikarierar på loven! 


Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0