~ En Liten Bit Av Öppning I Mitt Hjärta ~


Jag va glömd i mig själv
Tills du sa mitt namn
Försvunnen i skuggorna
Tills du lyste åt mitt håll
Nu tror jag igen
Nu tror jag på mig igen
På alla mina drömmar igen
Vad gjorde jag så oskyldigt för att förtjäna
De dimmiga dagarna är långt borta nu
Inget hav är stort nog nu
Jag kommer falla
Du kommer alltid fånga mig
Stunder som denna är en öppning
Tiden har lärt mig detta
Jag kommer sväva
Du kommer vara där och guida mig
Rakt in i ditt hjärta
Det är en öppning
Jag brukade önska att jag kände dig nära mig 
Att jag visste vad kärlek var
Jag grät
Du tröstade mig
Jag va vilse
Du hörde mitt skrik


/ Tanja


Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0