~ You´ll Remember Me When The Wind Blow´s ~



Vet att du läser min blogg varje dag,du ringde mig idag,jag svarade inte,
detta är hur jag hade velat säga

 -Till dig innifrån mig-

Jag hade aldrig lovat,
det hade varit några jag brutit,
 men mot dagens slut va det dig jag höll om,
dig jag älskade ,
dig jag tänkte på när vinden blåste förbi mig sådär konstigt,
så hårt,så menande,
det var dina armar som sa att du stannar hos mig ,
 du fanns i mig,i vinden...
du tog mitt hjärta i dina armar ,
du va guld
 du va allt jag kunde tänka mig vilja ha ingen annan kunde beröra som du,
som dina armar,som vinden..
du va så mycket,
så tillslut lovade jag
då tog du mina dagar
du tog mina nätter
du tog mitt liv


Du låste in & förstörde mitt hjärta & slängde bort nyckeln,
jag är fortfarande så rädd
förstörd
det gör fortfarande så ont
!varje dag!
vill ha tillbaka mitt hjärta
vill öppna

Det är idag 5 år sen jag fick tilbaka mitt liv
Det är en väldigt liten bit- inte Allt

Tanja

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0