1;a Advent i mig


Utan snö----men med känsla...drömmar blir påminda. man drömmer sig bort. ....1;a advent är för mig som andras brölloppsdag kan tänkas vilja vara och betyda....det rör mig så otroligt..vet inte varför men det gör det och det är underbart.
Har alltid drömt om att gå på julskyltning med någon man älskar kanske för det är "min" dag i hjärtat och finns det då något finare än och dela det med någon man känner för.....Första advent är något jag tänker på hela året och minns, vad jag gör då och med vem jag är med då får mig att veta vilka i mitt liv som betyder något, och vilka som vill betyda något...vilka som inte är där dom borde...kanske låter konstigt men har man någon som vet vad det denna dagen betyder för en och inte inser min vikt av denna dagen....
Det får mig på ett hemskt sätt och tvivla...börjar undra om det är rätt?..förstår att vissa tycker att man inte ska lägga så stor vikt vid dagen. ...Men sen...hur många betyder denna dagen lika mycket för som för mig...det gör mig ledsen när man sen inte ens då...vill dela den dagen tillsammans...gör ont...e det då rätt??...

Men Fick ett väääldigt otroligt fint mess idag från någon som vet vad denna dagen betyder för mig...även om jag är halva sverige bort....inte ofta jag gråter över mess, men det gjorde jag... Å även om det är hemskt att gråta så va det idag endast av kärlek mer än något annat...att veta att det finns någon som tänker på hur jag känner, delar samma känsla----- Det älskar jag dig för...

gör ont i mig bara jag skiver om denna dagen, fattar inte hur en dag kan vara  så känslosam, rysa bara av att skriva om det...så hemskt...o underbart på samma gång.....men ingen kärlek finns som är starkare------

YOU RAISE ME UP

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0