Lördag I Osby - är idag som en vecka utan lördag


Har verkligen inte gjort något vettigt alls denna veckan känns det som...va hemma hos Najje igår och kollade på hockey, för att sen åka med Freddan för att hämta hem en kompis från markaryd, klockan var 21.30 o han va bara för full...sen åkte vi tillbaka för att sluka i sig en flaska vin och några cider för att sen åka hem och sova i sin lilla 90cm  flicksäng hemma hos mamma.. Idag har jag bara varit borta hos Pappa pratat med han om hans nya planering för och inreda om hela huset..det kommer bli ett projekt det, sen när det blir av är ju en annan femma men det  är ju en hel del som ska fixas innan..så det blir intressant..Sen ska tydligen han och Charlie åka utomlands till jul...vill också följa med..:( .. Ville så gärna gå ut idag men det blev tydligen nte så denna helgen  heller, varit hemma nu 2 helger men inte fan har det blivit någon utgång, helt värdelöst..ville så gärna åka tillbaka till Sthlm ikväll (efter o ha insett att jag inte ksulle ut) men fanns varken tåg,flyg biljetter...så det blev ju piss det också...
Känner mig så förvirrad men mig själv och med alla runt mig...Fattar ingenting, o vet inte vad det är jag vill fatta heller för den delen..men något är det antar jag, annars hade jag ju inte känt mig förvirrad heller..Va precis borta på kina restaurangen och åt med mamma och Christian..gick därifrån..orkade inte..Började bara gråta när jag kommit ut därifrån....så något är ju fel..tänkte bara på allt och alla. Vet nog egentligen inte om jag vill tillbaka till Stockholm eller om jag vill hem..vet väl inte om det jag håller på med just nu är rätt eller fel, om jag "ska" bo i Stockholm" eller vad är rätt?vad känns rätt? Varken Osby eller Stockholm känns just nu som "hemma" för mig.. Behöver något som säger mig vart jag ska, vart jag ska bo, vart jag borde bo,---
 finns vissa människor som "drar" här I Osby som gör att man saknar Osby, och människor  Stockholm som gör att man saknar Stockholm. varför kan bara inte DE man vill va med flytta till Stockholm. när man vet att de själva tjänat på det..lätt för mig och säga kanske, men jag har ju en uppfattning om vad jag pratar om,...det hade varit helt underbart!!!

Sen saknar jag att ha någon vid min sida när jag vaknar,någon jag förstår, någon som förstår mig
...ge & få kärlek tillbaka-- Men inte för en natt..

Ge mig någon att älska inte för ett år ...för ett liv..

En förvirrad "T
                                                                           
Saknar min lilla kattmys också....

TANJA + TIMO = SANT
Kärlek

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0