Allt för mig - won´t let nothing touch my pain


Är det början till kärlek eller är det en illusion av det man önskar skulle vara kärlek`? Kommer du beröra mig eller göra mig illa- våga chansa igen?.... Ibland så hemlighetsfull ibland sååå oförväntat underbar,..eller är det jag, som bara försöker skydda mig själv igen? Vet inte om jag har något kvar o ge, utan och ge det med rädsla.
<Allt jag vet är att jag kan inte se solen här ifrån,kan inte känna värmen som kanske finns, här ifrån, det är bara så dimmigt, så dimmigt,  mitt hjärta slår just nu med rädsla, rädsla för ovissheten om glädje eller sorg, men hur ska man få veta om man väljer dimman före solen...>


Åker hem till Skåne på fredag morgon,för att kliva in i ännu en dimma i tio dagars tid, är nog bra för mig men kommer jag se saker klarare efter det eller kommer dimman bara bli värre?Behöver sol i mitt liv just nu, någon som får något att se ljust ut igen..skulle det kunna vara du?. Dag för dag får utgöra mitt konstanterande, ska inte stöta bort eller ignorera denna gången, gjort för många gånger,inte denna gången,varför leva i dimman när solen kan vara så stark.
Tänker dock inte ge vika för vad jag lärt mig sen innan, förståelse ödmjukhet och respekt för andras hjärtan är allt.  

<alla har vi olika ryggsäckar,med olika innehåll som vi bär med oss, kan man inte endast öppna den för att titta i den, och sen stänga den igen-då med vetskapen, så ska man heller inte begära få veta innehållet>


Lever jag i skuggan av kärlek?


Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0