Hälsomässa - En minst sagt omtumlande dag




Framtid- Nutid- Dåtid... Ja herrejävlar vad förvirrande...frågeställande och huvudvärks framkallande...
men det va det värt...Åkte på mässan med min mamma, mammas syster Ann, mormor och mammas sambo Christian..
På mässan va det massage stuff, hälsostenar,coaching för alla saker, tarotkort, medium som spådde i din framtid eller vad du ville vet...ja etc...
Sen va vi på en "seans" i stor grupp i en timma, då hon som håll i föreläsningen berättade saker om dig inför alla, likaså om familjen och andra man har  runt omkring sig...det va helt sjukt...Jag bestämde mig i sista sekunden när va va ddär att jag skulle gå med..men hon visste sånna konstiga saker.. att jag bodde i sthlm, att det varit problem med tåget när jag reste ner igår, att jag skulle gå en vidare utbildning efter den jag går nu, att jag träffat en kille nu i några veckor, att jag handlar 3 för tio kr, att jag har en dispyt med en tjej kompis, att jag kommer stanna i sthlm eller kanske ännu längre bort i några år till....ja det o mycket mycket mer ..som man inte kan veta om folk ens om man kollat upp deras tillgångar och ransakat hela deras familj ,...va stört-märkligt ( iaf för oss som inte tror på sånt)
...men men kul iaf...  Sen gick jag och blev spådd i mitt arbetet/karriär, likaså gick jag på en annan där man skulle välja bland massa färger, och på så sett fck veta allt om sig själv på alla "frekvenser"...sjukt hur bra allt stämde, fick rysningar...
Skulle ju gått ut och festat ikväll men jag va så slut efter dagen, kanske inte så konstigt efter massa konstig information som behövdes smältas..Så det får bli hemma maed mamma och god mat och tv ist..

Så nu avslutar jag som ett av medierna sa till mig :

TANJA - LIVET ÄR TILL FÖR ATT LEVAS, INTE  ÖVERLEVAS 

(uuu...ryser..kan inte förklara men det har alltid varit mitt motto- du ska inte leva, du ska va bättre ,du ska överleva..)

/ En "skiddsofren" Tan


Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0