Jul & mys och fika


Jaha då har man varit ute och gått i frostgrader med mammsen....varit hos Ann & Elvira (min moster och kusin) och fikat, Idag var jag uppe på pappsens företag ock kollat på mina framtida gardiner och kuddar etc. Gud vad fint dom hade fått där sedan jag slutade, byggt ut något enormt och en vidunderligt fin och stor utställning hade de fått till...
Blev riktigt förvånad över viss kreativitet så... Good Job !!!♥
 

Sen efter det bar det av till Skurup där mamma skulle ihandla sig en utlampa, blev ju dock lite fler saker inhandlade som vanligt, slutade på en tusenlapp var, vilket inte va tanken, men mysig var det o lite jul-mys saker fick vi allt med oss hem♥
Så även om jag inte kan ta med mig mina kassa på tåget hem, så får jag hoppas att pappa tar dom med sig upp när han kommer med gardinerna o kuddarna:)...
Jippie hooo lääängtar till julen nu..

Titta så fint med alla lampor....även om det inte e november än så..åååhh va mys


Kan bara tänka mig hur mysigt det kommer bli i vinter i Sthlm, åka skridskor i Kungsträdgården, dricka vamchoklad med grädde ute på stan, baka lussebullar o pepparkakor och bygga pepparkakshus, julpynta hemma och göra egna "arrangemang",lyssna på julmusik och dricka glögg... heeela tiden
ÅÅÅh..jesus...kom  nu JUL..vill inte vänta längre :)

PUSS&MYSIS / Tan


Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0