Snart dags för Skåne




Ja the countdown has begun.. om dryga två dagar är det dags för att åka "hem"..
Ska det bli kul?-Ja- Ska det bli välbehövligt?-Ja, Kommer du sakna sthlm?-Ja, vissa"delar"♥
Kommer bli mycket vila. mycket pluggande, låånga promenader på vägar man gått under många år i sitt liv, ska försöka hälsa på lite familj också...o inte glömma-vänner...Ska försöka att inte planera upp så mycket i vecka så man får tid till att plugga, eftersom jag själv bestämt att jag ska klara av mellan 4-7 prov i min engelska kurs veckan efter det att jag kommer hemtills thlm igen...så det kommer behövas tid åt det, dock ej helgerna har jag bestämt lite semester på sitt lov måste man ju få lov till..Sen har jag pratat med min gamla skola igen om att tenta av mina dansämnen, det ringde till baka sådär två veckor efter det att jag ringt dom, snabba?ehhh nej..eller jo om man kan kalla en snigel snabb..Så lite ämen verkar det som jag få tenta av iaf vilket är bra, men inte det ultimata tyvärr, inte så som det var lovat från början...pust men men...får försöka se det lilla positiva I guess...
Pratat med Freddan hemma också..planerat lite inför helgen i O-town, blir nog hockey match på fredag och Grand i Kristianstad på lördag med hela gänget, ska bli kul va såå länge sen jag va där..blir faktiskt lite glad av tanken på att komma hem nu känner jag..lite lugn i sinnet, förhoppningsvis slippa bråk...hmm..

Får dock inte glömma ta med mig mitt nya beroende- Te "Himlagott"..bästa te jag druckit..
ÅÅÅÅÅ förresten glömt meddela att jag "slutat" röka...eller borde jag säga minskat mitt dagliga intag av gift från ca 15-20 cigg om dagen till 1 cigg om dagen...duktigt va?
 
Det tycker jag iaf, speciellt eftersom det endast blev så..det va inget löfte, inget tvång, bara endast för jag känner för det just nu..Slutat dricka kaffe nu också tydligen, inget jag blev medveten om förrän idag, visst någon var tredje dag kanske,men inte några 5-6 koppar om dagen..Guuud vad jag låter duktig nu..men det va ju inte det som va målet, att jag skulle känna mig duktig, men nu gör jag det så det va ju ett plus:)
(Hoppas mamma blir stolt)

Nej nu ska jag lyssna på lite musik och invänta att Malin kommer hem ifrån sin dejt :)
Ha det vidunderligt underbart

PUSS&MYS / Tan



Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0