Granada - In i Bubblan?



Sjukt kul- Bottled up in side - Dance like dynamite ....

Förfest i ett nybyggt hus dvs hos Andres Liljenberg (se pic´s)...i ett hus bara bestående av stomme va det "resnings" fest i lilla Osby, alla fönster bara fördragna med plast,från golv till tak för vi inte skulle frysa igen,med ett långbord i rasningsläge och pittoreska utemöbler som ihopsamlats och en värmefläkt, där befann vi oss i Lördags kväll/natt innan det bar av till Granada...
.......Me and my boys♥.......Alla så olika men ändå så lika &värdefulla ♥  
(klicka på bilderna för att se dom större)  



Sen åkte vi Taxi .... :)





Ja Guud...sen efter hela taxi resan vart det in o dansa som en liten vessla...
Sen blev det tydligen efterfest hos Linus också, men de bilderna behåller jag för mig själv, ...Men kan ju yttra mig om att det blev iaf makaroner och falukorv á la ketchup mot slutet som även låg kvar på kläderna dagen efter...som vanligt.!!.
Det e något med mig o ketchup alltså :) ...
..men men vi klickar väl bara helt enkel varje gång vi ses... :)
   <— KETCHUP ♥ TAN =SANT


PUSSmysisPUSSIS    / TJ




Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0