Hemfärd till Osby


Det va välbehövligt att få komma hem, det va jobbigt innan jag åkte-vet inte varför..allt va bara så..ja..förmycket..




Det blev ju dock inte bättre-allt som stod färdigt och klart till dagen innan jag åkte hem, dansen,skolan,alla papper-ALLT brast som en vattenballong o lämnade inte en droppe kvar..

Värdelöst så värdelöst...men man får uthärda-göra vad man kan för o göra det till det bästa möjliga till min egen förmåga-kommer det gå?-vet inte-kommer jag hoppas?-Ja
På 30 sek förändrades allt och -ja,det knäckte mig, gör fortfarande-Ska det få fortsätta knäcka mig?
-NEJ

∞Det sägs att den som lyssnar på dig föredrar lösningar istället för problem...
Men Jag ser det så här -Genom och berätta om sina sorger,om så bara för sig själv,så lindrar man dem.







Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0