Mosebacke - En förvirrande onsdag

Ja shit pommes!!

Det började bra, kom hem från skolan, satte oss och delade en flaska vin, Jag & Malin, det blev en flaska till och en till, slutligen gav vi oss iväg till Mosebacke för några vi känner skulle uppträda,
va inte meningen det skulle gå som det gjorde, men det gjorde det!

Det började bra


Det gick åt skogen



 
O det blev inte bättre heller....



Så hur mådde man idag?-Ja...jag har då aldrig innan blivit bakfull på 3 flaskor vin och en 7 glas vin till i baren, men denna dag blev jag, kunde va för man inte åt något under hela dagen?-Ja..Va det så smart?- Nej..

Detta gjorde att hela dagen idag kändes som om det va söndag, Så jag & Malin åkte efter haft uppvaknande in till Hötorget för och inhandla lite uteblommor till ballkongen, hälso godis, frukt och kantareller. För att sedan spatsera vidare till Ötermalmstorg och satte oss på "Creme" där vi sakta sörplade i oss varsin latte i väntan på att vinet skulle fördriva sig ut ur kroppen.
Det har alltså varit en jobbig Torsdag som känts som en Söndag

Sammanfattning:
- Fy Fuck -

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0