The Day is coming!!!...

Tack för din beställning!
BOKNINGSBEKRÄFTELSE
BOKNINGSREFERENS: XXXX
------------------------------------------------------------------
UTRESA
on 09 sep 2009,SK1665 Scandinavian Airlines
Köpenhamn Kastrup,Terminal 3 - München ,Terminal 2
Avresa: 10:45
Ankomst: 12:20
Bagage: 20 KG
Måltid: Mat till försäljning
Pristyp: ECONOMY
------------------------------------------------------------------
PASSAGERARE
Fru TANJA RAGNARSSON, Vuxen
E-ticket: Visa>>>>>>
------------------------------------------------------------------
PRIS XXXX
Köpenhamn - München

Flygresa bokad - check !!  -  ( V=av kryssad från lista, verkställd)
Kolla in mitt namn på billjetten då- inte fan visste jag att jag va gift?
Men de på SAS vet tydligen??...

Åååå Låt oss hoppas att mitt SAS plan ser lite bättre ut än detta. när det väl väljer att landa .... : /

Sen måste jag ju säga att Gud vad glad jag blir över att bara göra ett inlägg (om hur dålig jag är med & blogga just nu )och se att statistiken dirrekt skjuter i höjden så här ..hahah..Så konstigt hur man kan bli så glad över att ha en blogg som ni verkligen vill läsa... Ni gör allt mina dagar ibland det ska ni verkligen veta!!!  / Tanni  ♥

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0