Då va det dags igen!!.....

Ja ikväll skulle jag  : 1. VILA 2. GÅ UT MED HUNDEN 3. SOLA 4. SPRINGA 5. ÄTA =

Vad blev det?

Endast . Somnade tre timmar i soffan. För att nu vakna upp som en zombie och slänga in en pizza i ugnen.
Effektiv kväll, - NOOOT!

Vad gör jag nu?

Väntar på min pizza
Väntar på min pojke
Väntar på att ntt bra ska börja på tv:n
Väntar på att energin till att kanske duscha ska infinna sig

Kommer något av detta att ské???hmm.. ja iaf PIZZAN

På tal om deta så...hittade en passande skylt man kanske borde sätta utanför dörren ?


Kommentera Här!
Postat av: Jacob

man kan alltid lita på pizzan =P haha

2009-08-13 @ 22:21:12
URL: http://poetryofjacob.blogg.se/
Postat av: Tanja

abso fucking lutley!!! eller hur det nu stavas :P

2009-08-16 @ 17:11:18

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0