En kväll på stan mellan 22-06!!

Hej hOpps !! Ja nu har hela Lördagen gått och jag har inte gjort ett skit idag, förutom och lagat tre middagar, varför? ...Ja jag va sugen på så mycket så det blev till och göra allt ist så jag slapp välja :)..... Nej idag blir det bara stadigt soffläge med Loke, Täcket och jag ♥ Anledningen är simpel, för att igår blev som igår blev....Ja jag skulle åka in i möta upp Lina, Micke, Jenny, Ken ec. Min tanke va inte att det skulle bli en heeeel party kväll, men som vanligt så tog jag fel och jag gick tydligen gladelige vidare från ställe till ställe under alla kvällens timmar....pust...

Mötte Lina på TGI Fridays på östermalm, för att sen gå vidare till Hotell Anglais (Scandic på östermalm), sen till Hotellet ( även detta på östermalm) Sen satte vi oss i en taxi till F12 för att sen kl 03 sätta oss i en ny taxi för att slutföra kvällen på Spyan - "Spybar" Varför vi gick till spyan fattar jag verkligen inte, men för engångsskull va det som det brukarde vara där förr i tiden, med jätte mycket folk och trevligt folk överallt. Sen blev det en taxi igen hem för mig och Malin med inkl stopp på Mc Donken.. För att sen slänga mig i sängen när jag kom hem.... Det va nog det bästa på hela kvällen-sängen alltså..
Så för att sammanfatta min Fredagskväll kan vi ju säga: Taxi gånger 3 - Drinkar gånger många - Ångest gånger FULLT!!! 


Men efter denna kvällen kan vi ju konstatera ( ang det jag skrev i förra inlägget) Att det där kortet jag fick av "min" Baron funkar i inträdena... iaf på F12, Sturekompaniet, Spybar..Det är de ställena som jag änsålänge provat, men utökning kommer ska ni se, nått annat vore väl ovanligt??  :P
Vet inte riktigt vad som kommer stå på schemat imorgon, något kul ska jag hitta på iaf som jag inte gör varje dag, så ja... vem vet. jag har förövrigt på börjat min nedräkning tills jag jag börjar skolan i tyskland och nu är det 46 dagar kvar till skolan börjar, dvs änu mindre tills dess att jag flyttar, börjar all känna av nerverna nu ibland...
Nej nu ska jag ta och slänga in mig i bilen och inhandla lite giftpinnar på Statoil....
 Ni får Ha en underbar kväll mina kycklingungar..... !!SÅ hörs vi som vanligt imorgon...... Natti Natti !!
KÄRLEK!! ♥ / Tanni


Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0