Jag har...Ont!!!!..

Jag förstår inte!!


Igårkväll tog jag mig ett bubbelbad, myste ner mig i nästan två timmar bland bubblorna och bara försökte hitta ett "inre" lugn....jag vet att det låter "djupt", men så va det :) ... Tio minuter efter att jag kommit upp ur badet börjar min vänstra fot värka. jag kan inte rulla igenom den, eller som ni O-dansande människor skulle säga, jag kan inte gå på foten. Det fortsatte såhär kvällen ut, fast det blev värre och värre, tills jag va tvungen och halta mig fram för det gjorde så ont, och när jag väl skulle lägga mig värkte det upp i vaden tom... Så jag fattar ingenting, jag har ju inte skadat mig???Bara badat, så hur fan hände detta liksom???
Jag trodde kanske jag bara suttit lite konstigt på foten i badet och att det skulle gå över men nej då, det blev endast värre...
Drömde att jag fick foten amputerad och att den såg ut som en badboll när jag vaknade och massa annat som skulle resultera i att jag inte kunde dansa mer.. plus att jag drömde att jag tappade alla mina tänder rätt ner i handen..vad betyder det liksom?? ( det där med tänderna e ju inte första gången jag drömmer om heller...ööö!)

Men trots detta så när jag vaknade satt foten iaf kvar, den va inte amputerad, inte som en badboll, den va bättre än igår, men gör fortfarande ont när jag går på den. Så nu e ju frågan om den är bättre för jag precis vaknat och kommer bli värre eller om det ska resultera i att jag måste gå till en kiropraktiker om det blir värre under dagen igen..

Men om jag måste göra det, va fan ska jag säga?? Det är ju inte första gången jag går till en "sån" ang en fot ,så jag kan ju deras frågor.
Så när han frågar..- Jaha och hur har du skadat dig då?
Ska jag då svara ..-EEeehhh , nej alltså jag har bara badat??

(P.S Inte min fot på bilden..got no man feet :P )


Kommentera Här!
Postat av: Charlote

det där med tänderna har jag för mig betyder nåt med pengar...'google it!

2009-08-17 @ 02:04:54
Postat av: Tanja

hahah..ja smart!! ..ska jag verkligen göra!!

2009-08-17 @ 13:25:25

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0