Morning!!!!....

Hello mina bloggish readers♥...Vaken och uppe tidigt idag!!...Skönt men ända lite onödigt att vakna av sig själv så som jag gör nuförtiden.. Men men..Hoppas ni också sovit gott! Lite halvkast väder  här i stockholm idag men vad gör det när framtiden ligger för ens fötter- nje just det, -INGENTING!!
jag känner mig glad nu, hoppet framme, känner lite av lyckan jag borde kännt de senaste tre månaderna, men den har inte kunnat infinna sig innan man löst  ALLT och det har jag nu......
Ny  inneboende, Betalat in de pengar jag ska till skola dep för lägenhet i Tyskland, löst så någon kan ha Loke tills han är färdg vaccinerad, alla papper... Ja ni ser vart jag vill komma :)... Så nu återstår bara att boka flygbiljett, lämna Loke, packa, och skaffa pass. Sen tror jag att jag e "Good to GO!!! "

Dock ska jag ju hinna fylla 25 innan jag flyttar också, och förhoppningsvis hinna fira det också, så lite tajt lär det bli när det nu bara är max "22 Dagar kvar tll flytt!!!
Oavsett
  det mesta är löst och det är med många oroliga månader bakom mig som jag nu kan ta o pusta ut, iaf en UNS!!

Så nu ska jag ta och duscha lite och genomföra mina vardagliga ritualer jag lyckat skaffa mig under mina nu 4 månaders semester.. Dock en semester utan pengar, så vad för typ av semaster är det??? Nej snarare en se till och fixa ditt liv semster...

Well well...
Ha en underbar dag/morgon, så hörs vi lite senare..kanske blir ´´´lite wiiiiin på stan ikväll med Malin ,
 ´dvs OOOOm jag orkar..!!


Tjing Tjong... Tanni

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0