Telefon Växel!!...


Ja detta e en skitdag!!!

 
Vädret är underbart !!! Å jag blir sååå glad på alla jag ringer..ööö NEJ!!  Sitter och ringer a-kassa, unionen, mamma, farmor, pappa, mormor, min hyresgäst, banker, csn och försöker få nått klart, jaaaaa fy fuck va det ska va folk att plinga och ligga på heeela tiden, blir ju inte lite deppo på läget när solen e framme o jag bara vill ut , och gå från att vara ett lik till cholkadboll, men vad gör man inte för sin framtid- Allt. .....Så Tanja´s telfonväxel återgår nu till telefonen. ville bara visa att jag lever

Hörs senare!!smmaaaaaaack  ( simulerad puss om ni inte fatta det... :P ) / Kärlek tanni

Kommentera Här!
Postat av: bettan

när är det du flyttar for real??? hinner man se ditt fejs på riktigt innan du blir tysk ;) pussss

2009-08-04 @ 18:32:52
Postat av: Anonym

re: jag flyttar i början av sep, vet inte när dock :) men det hoppas jag du hinner annars får du spara ihop 700kr o hälsa på miiiiig juhe :) <3 lätt värt det :)pöss

2009-08-04 @ 19:09:19
Postat av: Jacob

bra jobbat, u go girl ;P

2009-08-05 @ 20:45:44
URL: http://poetryofjacob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0