Lista!!!!

Jag har tråkigt... därav...

12 SAKER, HAR DU HAFT
* Ett förhållande:
öö -JA
* En bästa vän: Ja
* Dejtat en av dina bästa kompisar: hmmm..tror det
* Blivit kär vid första ögonkastet: Nej.. men andra kanske :P
* Kysst någon och sedan ångrat dig: Ja
* Några smycken som kostat över 1000 kr: Ja
* Några husdjur: 8 möss, 3 hamstrar, 1 marsvin, 2 kaniner, 2 hundar, 1 katt..tror det va allt
* Hamnat på polisstation: Ja, på cypern 3 ggr

11, DAGENS:
* Klädsel: Baggy mjukisar, lååångt linne
* Hår: Diadem
* Låt: Keyane West (vet att de e felstavat men kommer inte på hur han stavar just nu :) Knock you down, Lady gaga-discostick
* Vill ha: Maaaaat! cravings
* Sjukaste: Hm.. inget...ovanligt för engångs skull
* Saknad: ...ja!
* Köp: Keso, Cola, Cigg, Melon
* Godis: Glass..nada godis här
* Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?: DUscha!!!!!.

10, FÖRSTA SAKER I MITT LIV:
* Bästa kompis:  (fortfarande samma)
* Husdjur: hamster, resten se ovan ;)
* Semester: Tror det va rumänien kanske??
* Jobb: Sommarjobb i morfars kiosk
* Köpta skiva: Oj , va kan det va Okej- cd skivan tror jag ( från tidningen ni vet :)
* Piercing: Öronen
* Konsert: Aldrig varit på en jätte stor konsert faktiskt...

10 SENASTE:
* Peronen som ringde dig: Malin - aka min assistent
* Personen som du ringde: Fredrik
*Personen du sa 'jag älskar dig' till: Fredrik
* Bilfärd: Hemifrån skansen i söndags
* Filmen du såg: Duplicity
* Gången du grät: Slutet av duplicity dvs 2 daagar sen??
* Måltiden: Melon, keso

9 SKULLE DU:

* Våga hoppa fallskärm: Ja
* Våga hoppa bungyjump: Ja..tror det
* Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Ja...eller 
* Kalla dig själv lycklig: Ja visst...
* Hellre ta bilden än vara med på den: haah, nej både ta den o vara med på den
* Kunna gråta över en kille: Absolut, man är ju mänsklig
* Kunna gråta över en tjej: Same old same old
* Ljuga för någon: Nje..eller en vi lögn, en svag sådan, eller beror vem som frågar, någon nära- NEJ
* Kunna springa 50mil: På hur lång tid?


8 VAD:
* Gör du just nu: Ligger i soffan...men lill muppe- da wolf
* Ska du göra imorgon: Fixa med pappaer o annat kuuul-not!
* Säger du till dig själv när allt känns svårt: Du, om någon- .övelever
* Har du med dig in på bion: En fin vän!
* Är det för färg på dina byxor: Gråa
* Är det för väder hos dig just nu: mörkt men varmt ute
* Skulle du göra om du vann på lotto: betala av lån, resa, dela med mig och spara..slösa några gäddor också :P 
* Vad har du för mål just NU: Stretcha varje dag en halvtimma, inför skolan alltså..., gå upp i vikt, hmm få igång min motorik så jag e pepp o klar inför flytt och början av dansskolan!! ..om det räknas...hmm

7 BLANDAT:
* Är du blyg inför det motsatta könet: Ibland..men engång på tusen.. ibland inte alls, för lite!
* Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Ja
* Luvtröjor: Hell Yeah!!!
* Vill du ha några tatueringar eller piercingar: Har piercing i öron,navel, tunga, do i need moore- No
* Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Har mest killkompisar mindre skitsnack, mer verkstad..men just nu har jag faktiskt huuur mkt underbara tjejer som helst i min närhet också. Omväxling förnöjer!!

4 VAL:
* Solnedgång eller soluppgång: uppgång- med mig själv, nedrgång -med någon
* Sommar eller vinter: Ser faktiskt det fina i båda, men sommaren kommer ju med en doft i luften, så det fr väl bli sommar!
* Vilken ålder har varit bäst hittils: Hmmm..svårt det du alla år har varit bra på olika sätt, så det blir ju bara bättre
* Sova på sida, mage eller rygg: sida..är som en loppa när jag sover, studsar runder hela tiden kan inte ligga stilla länge alltså..

Någon fråga ni skulle vilja att jag svarar på?Svara även om ni lägger in den anonymt :P Shooot!!  :)


Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0