Brutalitet i verkligheten :)

Samtal påväg till fiket

Vän: Fan jag for ut o sprang innan, satan va pigg jag vart (norrlänska språket)
Tanja: Jasså, fan va skönt
Vän: Ja det vart så jävla skönt jag bara sprang o sprang o kände verkligen hura alla endorfiner liksom bara for ur mig...
Tanja: ....Ja det e väl det eller samlag


Kommentera Här!
Postat av: linn

haha du var sämst på att skriva norrlänska iaf ;)

men jag diggar konversationen;)

2009-12-04 @ 23:52:59
URL: http://linn1.blogg.se/
Postat av: Tanja

hahah:) så hur skiver man då om man får fråga, så jag vet till nästa gång:).. behöver man en tolknings lektion kanske?? :P

2009-12-05 @ 00:01:08

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0