Cook!!..

Tanja lagar mat. 

Hasselbacks potatis med gratinerad fläskfile i mangochutneysås.


¥ DONE.

PS  För er som inte märkt det så mobilbloggar jag bara nu hela tiden. Eftersom mitt Internet är kasst. Fick en sprillans ny mobil på köpet när jag va inne på telenor och fixade ett nytt sim kort till min Svenska mobil eftersom den andra ligger kvar i min säng i tyskland. Men visst e den bra? Tog ju klart bästa bloggmobilen, så man kan ju inte säga att jag inte tänker på er. Nu ska jag göra mitt yttersta för att uppdatera heeela tiden. Om skitsaker, och om o-skitsaker.

För som sagt ska det vara gratis för mig att göra det hur mycket jag vill (när jag är i Sverige dock bara tyvärr) , Så sen får vi väl se om de stämmer när räkningen dimper ner i lådan.

Men men. bilderna blir ju iaf RIKTiGT bra, men det är ju iosf lika många pixlar i min lilla lur nu som på en vanlig kamera så det e ju inte så lustigt.

SÅ aaa... vi hörs om en mini stund igen :P ♥ .... detta e ju riktigt kul nu kan ni ju verkligen hänga med o va i "mitt" moment" just här just nu..när jag vill-för jag vill

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0