Då va det dags!!..

Allt är packat. Hyr ut lägenheten efter den 6:e jan. Så sista gången i min lägenhet på jag vet inte hur länge men iaf i ett år. När kommer jag komma tillbaka till sthlm? -jag vet inte.
Å ja de är sorgset faktiskt. Alla saker har åkt in i förrådet och det är bara dammsugningen som återstår.. Tragiskt faktiskt. Mitt hem - Nu inget hem. Endast ett förråd..

Vi tar bilen till Osby ikväll. Jag (Tanja) Fredrik ( Pojkvän/Sambo) och loke (hund)...så alla ni hänger med liksom :P
Mobilbloggar påvägen. Kommer ju ha ett antal timmar framför mig i lilla stålburken..så det lär väl bli en del plippande på mobilen.

Så...Osby ....Det är dags för att fira jul. Få flashbacks minnen. Gå på granada. Träffa vänner. Träffa min släkt som kommer hem från ,ordagrant, jordens alla endar för att fira jul ihop.

Ja frågan är om det är på gott eller ont. Bedömningen av det går ju inte ge nu. Men den kommer.

Men en sak är säker.

Det är förvirrande att komma dit. Få mitt gamla liv, gamla minnen så nära men endå nu så långt borta.


Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0