Hur vet man att det är dags att gå hem??...

Tanja: Men varför slängde dom ut dig?
Kille: Nej jag har ingen aning jag trodde du visste
Tanja : Nej jag fattade ingenting
Kille : Nehe? Nej när jag vaknade hade jag bara grymt ont i revbenen och armarna
Tanja: Va?
Kille : Jaaa, så när jag vaknade imorse så fattade jag inte vad de hade gjort med mig.
Tanja : Men va fan minns du ingenting om varför de slänge ut dig?? sånt brukar man ju iaf minnas?
Kille: Nej för efter att de tagit mig under varsin arm och asat ut mig så antar jag att jag måste passat på och vila undertiden..
Tanja: Va? Skämtar du eller?Vadå vila?
Kille: Nej jag va väl trött. Så jag tog mig en powernap
Tanja: Är du allvarlig?
Kille: Ja, jag va väl trött.

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0