Jävla Skit!!..

nu är jag i Stockholm-

Försov mig imorse när jag skulle med flyget. Inte bra
Resulterade i att jag glömde min svenska mobil i Tyskland, även mitt svenska nr alltså. Så nu har jag bara min tyska mobil med mig utan pengar på. I 3 veckor..ööö.. Inte bra. Inte bra någonstans. Ska åka in till stan imorgon o se om man kan hämta ut ett nytt i en Telenor butik. Vilket min pojkvän påstår även om det låter liiiite för lätt i min värld men vi får väl se.

Tills jag ger er annan info på bloggen ang detta så gäller tills dess Mitt Tyska nr.

Å nej inget internet heller, så facebook, blogg kommer antagligen bli ett No No tills jag varit i stan. SÅ malin!Hoppas du sparat mitt tyska mob nr efersom vi ska ses imorgon för jag kan som sagt inte komma i kontakt med dig..pust..o jag kan inte publicera det här heller vilket är välförståligt

så mamma,papppa,familj,ni som jag loovat höra av mig till när jag e hemma, jag hoppas ni läser detta och hör av er til mig ist, och gärna med era nr, för som sagt jag har inget av detta just nu. Går till Internetcaféet imorgon så om ni är smarta sålägger ni info till mig tills dess.

Natt Natt..Nu gräver jag ner mig under täcket.
Puss puss er EN UNS förvirrade Tan

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0