Kul att man aldrig lyckas!!.....

Idag vaknade jag upp 08.30 av att Linn ringde på min ytterdörr. Jag vände huvudet på kudden och såg,två centimeter ifrån min näsa, nått svart prickigt som låg på kudden. Jag lyfte förvånande huvudet från kudden. Och insåg att de va två färdigbredda frallor. Utan tallrik. På kudden

Ja natten va lång. Och jag va antagligen hungrig när jag kom hem. Synd bara att jag varken hann skriva klart mitt sms jag påbörjat eller äta min fralllor. Innan jag dog.
När jag öppnad ytterdörren för Linn hade jag varit hemma i en timma. Sovit i 45 min.

Och POFF det va dags för skola.

Det va RUGGIGT hemskt.
Men jag hade ruggigt kul.


Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0