Ny erbjudande om Tv-Serie!!...

Jag fick igår ett nytt erbjudande om att medverka i ännu en Tv-serie. Eftersom jag inte har möjlighet.Så kanske just DU vill ställa upp istället?? Mailet löd såhär

Hej Tanja,

jag heter Marina och arbetar på tv-produktionsbolaget Titan Television och vi håller på att producera ett nytt tv-program för SVT.  Jag har fått dina kontaktuppgifter av redaktionen "Mammas Pojkar" där jag vet att du skulle haft varit med men hoppade av. Jag undrar om du kanske skulle kunna hjälpa mig med att ställa upp i vår nya serie istället?


Jag letar efter personer vars föräldrar gör allt för sina barn - de kan vara att de står för allt ekonomiskt, att dom servar med mat, städning, skjutsning etc. Föräldrar som skämmer bort sina barn, barn som tycker om att få allt och som inte skäms för det utan står för det. I detta program kommer 10 personer flytta in i ett hus och bo där tillsammans i 5 veckor och få ta del av olika uppdrag, det innefattar allt som gör att man lär sig stå på egna ben.  Vinnare kommer att få ett exklusivt första pris, som vi delger när deltagarna blivit utvalda. Vi håller på med casting och intervjuer denna och nästa vecka och letar efter härliga och karisamtiska karaktärer som står för att de är bortskämda och tycker om det.

Om du själv inte har möjlighet att ställa upp i detta program heller, men kanske känner någon som du tror skulle passa in eller någon som du vet i din umgängeskrets så får du gärna höra av dej så kan jag berätta mer om programmet, så snart du kan!

Så vad säger ni? Någon som känner sig manad och vill ställa upp och medverka???? För jag kan inte vara med...tror jag..lite svårt o pendla mellan en lägenhet i Tyskland o spela in en Tv-serie i Sverige samtidigt
Är just Du sugen så skriv in dina kontakt uppgifter i kommentarsfältet under, och gärna ett ord om vad jag ska säga när jag rekomenderar just DIG istället.

 ps du behver inte passa in på kriterierna ovan, du kanske bara vill ha din 15 minutes of fame vad vet jag ;)


Kommentera Här!
Postat av: Paulina Danielsson

Ingen aning om du driver eller inte. Men jag skulle tycka det var kul! kram

2009-12-15 @ 19:49:10
URL: http://paow.se
Postat av: Tanja

nej självklart skämtar jag inte. Bara kul att kunna ge någon annan chansen eftersom jag inte kan ta det själv. <3

2009-12-16 @ 12:02:27

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0