Nyår!!..

Har försökt uppdatera via mobilen hela dagen utan framgång. Går varken komma in på nätet eller ringa. Värdelöst vilken dålig täckning det är här i hålan.- Men men
Imorgon nyårsafton- Grattis? Eller vad man säger. Lika bra o va tidig så jag säger väl Glad påsk med.
Imorgon blir det fest på Borgen. Vi börjar hemma hos Markus för att sen rulla vidare. Och nej inte ordagrant rulla, för alla er med analyserande hjärnor som läser...
Men skulle det vara så att ni vill fortsätta läsa min blogg, bör ni också vara medvetna om innehållet. Jag kommer skriva om vad som händer. Det kommer bli bilder. Passande O-passande? Jag det är upp till var och en att tycka vad ni vill. Likaså om vad jag skriver. Det är fritt fram att sluta läsa när ni vill.
Eller varför inte skapa en jag-tycker inte om-Tanjas-blogg.se?? Så kan ju NI skriva om exakt va Ni vill där.
Detta är min sida
Mina åsikter
Mina tankar
Mina uppfattningar

Ingen bibel till hur ett liv ska vara
Utan hur mitt är

Min Blogg
Och det finns en anledning till varför folk läser den.

Detta va till Er som Älskar att hata mig.                   (enjoy cause I do) / " T

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0