Oj - God Jul!!....

Oj. Kom visst på att jag glömt säga God Jul till er. <<Fan va dåligt.
Men nu gör jag det iaf. Så what´s new undrar ni? Hmm. jaaa jag hade en ruggig fylla på Granada, men inte lika ruggig som min Lillebror "host". Efter Granada kan vi väl säga att jag bara legat  i min säng eller pappas soffa här hemma och kurerat mig för nya tag.
Så nej jag tänker inte påstå att jag hittat på nått vettigt för det har jag då verkligen inte. Tänkt jag skulle uppdatera er med nåra bilder från förfesten iaf, men de ligger i mobilen så det får vi ta via den.

Nej som sagt nu närmar det sig, hemresa till Tyskland igen. Det är sjukt förvirrande att komma hem för det är så skönt att vara hemma, och så vänjer man sig vid det för att man sen måste vänja sig av med det igen, för att inse att nej just det det va ju bara lite semester jag hade här. Inte ett liv.

sammanfattas på ett sätt, denna julen har bara varit FÖRVIRRANDE

< Det kommer gör ont i mig när jag åker, och ont i mig nästa gång jag kommer tillbaka. Som vanligt

Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0