Piss-ing cold!!....

Nu är frukosten uppäten- aaa kaffet är druckit och ciggen är inrökt i lungorna dvs... fräscht det lät..hmm

(Angående inlägget under självklart är jag allvarlig varför skulle det finnas anledning till annat)

Nu ska jag ut med lil-mupp till hund (egentligen borde kallas gigiant-mupp till hund) o sen in till Sthlms stad för en latte med Malin. Skulle man kunna tro att blir på..****** hmm nej jag har fan glömt vad det heter..hmm va nog förlängesen jag va hemma- namnet på stället e som bortblåst.. drottninggatan iaf kristallkronor i taket ligger på vägen mot gamla stan..aa..nej skitsamma jag ska dit iaf.

Första gången sen jag kom hem till Swe som jag drar mig innåt-helt innåt stan. Känns lite pirrigt faktiskt hur konstig det än må låta...hahah. Kameran åker med,självklart, likaså pappersnäsdukar för satan vad jag e påväg o bli sjuk. Inte kul nånstans inte ens i lilltån.

Å för övrig info jag är sååå JUL-MYS kär så det är sjukt. Bara känslan av jul gör mig kär. Frågan är väl bara i vad?öööööö..

Nej tjing wadabing. Hörs om en stund mina små turturduvor ♥ / Tanni


Kommentera Här!
Postat av: Paulina Danielsson

Okej. Du kan göra av dig till [email protected]



Kram Paulina

2009-12-16 @ 13:26:51
URL: http://paow.se
Postat av: t

will do dodo...har inget internet förrän nu men skiar snart. kram

2009-12-27 @ 15:43:19

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0