Reunion!!..

Lyckan i mig har aldrig varit större, kom hem till min älskade hund efter 4 månader utan varandra. Det har varit hemskt. Han blev själ-löst glad. Lyckan har aldrig varit större. Och vrider jag mig åt vänster eller bara tar ett steg är han där bak mig, vid mig,ja ni kan ju själva se på bilden under..hahha jag vänder mig-han vänder sig, mitt ansikte måste liksom nudda hans när vi kramas. Han e ju bara bäst!!


Min Familj♥

ÅH FÖRRESTEN FICK ETT NYTT TV-SERIE ERBJUDANDE IGÅR. Lägger upp infon snart. hahah

PS.  Fan va det stör mig att jag inte kunde tacka JA  och vara med i Lindex jul-reklam som skulle visas på tv from nov -feb e ju rätt piss medtanke på att supermodellen Caroline Winberg och jag liksom skulle va i samma ruta i samma tv reklam!

Suger ju..Fan .Tyskland i blame you!!

 

 


Kommentera Här!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0