Så nu!!...

Så nu sticker jag.. Kvällspromenad med fika här kommer jag!!


Ovan-Anledningen till varför jag har ALLTID har idomin salva på läpparna.
För att jag annars ser ut som en svensk med negerläppar. Inget illa mot dom alltså Men tar upp en tredjedel av mitt face annars,  och det hjälper ju inte att de är blodfullda till max heller så hela jag ser ut som en stoppskylt om jag inte täcker över dom. Men  men idag ska bli min prova-på-utan-idominsalva-dag. Så ja det är faktiskt nått jag måst uthärda, även om det låter som den kostigaste saken i världen.

Hörs om en stund!! / Tan

Kommentera Här!
Postat av: Sebbe

Kan inte tänka mig att någon, förutom nån tjej kanske, skulle ge någon negativ kommentar till din läppar.. tänk på att det finns människor som betalar flera tusen för att få såna läppar som du har.. å ändå blir de inte lika fina, så var stolt istället att du har riktigt fina å fylliga läppar! :)

2009-12-15 @ 17:01:40
Postat av: Tanja

men gud.. tack. Vilken snäll kommentar, o jag håller nog med dig ang vad gäller att det är mestadels brudar som kläcker saker, men det har funnits killar också..hmm..menmen det är väl kanske bara tacka o ta emot nästa gång det händer :) men tack !!..va glad jag blev :) / Tanja

2009-12-15 @ 17:52:21

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig!

E-postadress? (publiceras ej)

Har du en Blogg? URL/Bloggadress, Let me know!

Speak your mind!! :)

Trackback
RSS 2.0